logo

درباره ما

شرکت باند و گاز و پنبه کاوه در سال 1363 در شهر صنعتی کاوه واقع در شهرستان ساوه ، 120 کیلومتری جنوب شهر تهران ، در مساحتی معادل 15000 متر مربع و در چندین فاز به بهره برداری رسید.
حضور منابع انسانی متخصص و کارآمد در کنار استفاده از دانش اساتید مطرح دانشگاهی باعث گردید تا با استفاده از ماشین آلات اتوماتیک و به روز دنیا ، ساخت کشورهایی نظیر آلمان، انگلستان، اسپانیا، فرانسه و اتریش ، بهترین و با کیفیت ترین محصولات تولیدی به بازار بسیار مهم و استراتژیک تجهیزات پزشکی و بهداشتی ایران عرضه شود.
شرکت کاوه تولید کننده محصولات یکبار مصرف پزشکی و بهداشتی با دو نام تجاری گل ( برای انواع پنبه) و کاوه ( برای انواع گاز، انواع باند و نخ باریم) می باشد.

واحدهای مختلف کارخانه متشکل از بخش های زیر می باشد:
واحدهای تولیدی : واحد سفیدگری، رنگرزی و تکمیل پارچه، واحد تولید گاز، واحد سفیدگری، رنگرزی و تکمیل پنبه، واحد تولید پنبه ، واحد بافندگی باند و واحد تولید
واحدهای انبارش : انبار مواد اولیه، انبار مواد شیمیایی، انبار ملزومات بشته بندی، انبار محصول و انبار فنی
واحدهای آزمایشگاهی : ازمایشگاه نساجی ، آزمایشگاه فیزیک-شیمی و آزمایشگاه میکروبیولوژی
واحد تحقیق و توسعه (R&D)
شرکت باند و گاز و پنبه کاوه به عنوان مطرح ترین و معتبرترین شرکت ایرانی تولید کننده تجهیزات پزشکی و بهداشتی یکبار مصرف ،همواره در جهت استانداردسازی و پیاده سازی استانداردهای مدیریتی و کیفیتی محصول تلاشی مضاغف نموده و در همین راستا مفتخر به اخذ بیش از 34 گواهینامه، تندیس و تقدیرنامه های بین المللی ، ملی و استانی گردیده است.

شماره ثبت : 40832 شناسه ملی : 10100862137

دانلود کاتالوگ

محصولات

تماس با ما